Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, О. В.-
dc.date.accessioned2021-05-21T10:47:36Z-
dc.date.available2021-05-21T10:47:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛитвиненко О. В. Теоретичні передумови дослідження проблеми професійно-педагогічного проектування / О. В. Литвиненко // Наука і освіта. - 2011. - №6. - С.148-151.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11596-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методологічні основи, змістове наповнення категоріального апарату з педагогічного проектування й класифікація педагогічних проектів. The article considers the theoretical and methodological foundations, the content of the categorical apparatus of pedagogical design and classification of pedagogical projects.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectпроектно-педагогічна діяльністьuk
dc.subjectпроективні умінняuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectproject-pedagogical activityuk
dc.subjectprojective skillsuk
dc.titleТеоретичні передумови дослідження проблеми професійно-педагогічного проектуванняuk
dc.title.alternativeTheoretical prerequisites for the study of the problem of professional and pedagogical designuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynenko O. V. 2011.pdf121.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.