Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГладкова, В. М.-
dc.date.accessioned2021-05-19T09:55:40Z-
dc.date.available2021-05-19T09:55:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГладкова В. М. Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. М. Гладкова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 45-47.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11551-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження професійного становлення майбутнього менеджера освіти. Підкреслюється значення найбільш сучасного акмесинергетичного підходу. The article considers the main general methodological approaches to acmeological professional research becoming a future education manager. The importance of the most modern axesynergetic approach is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectменеджер освітиuk
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectсуб’єктно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectакмесинергетичний підхідuk
dc.subjecteducation manageruk
dc.subjectsubject-activity approachuk
dc.subjectpersonality-activity approachuk
dc.subjectaxesynergetic approachuk
dc.titleАкмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освітиuk
dc.title.alternativeAcmesynergetic approach as a methodology for ensuring quality training of future education managersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hladkova V. M. 2011.pdf113.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.