Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2021-05-13T10:20:19Z-
dc.date.available2021-05-13T10:20:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКняжева І. Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів / Ірина Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021 ‒ С. 56-58.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470-
dc.description.abstractДані за загальним рівнем сформованості полікультурної компетентності за емоційно-аксіологічним компонентом засвідчили, що на достатньому рівні перебувало 17,19% і 17,83% студентів ЕГ і КГ; на задовільному – відповідно 37,50% і 34,11%; низькому – 45,31% і 48,06% респондентів ЕГ і КГ. Отримані в процесі діагностувального експерименту результати засвідчили актуальність формування полікультурної компетентності майбутніх учителів і необхідність розроблення й упровадження відповідної експериментальної методики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХарбінський інженерний університетuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectполікультурна компетентністьuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectемоційно-аксіологічний показникuk
dc.titleДослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2021 Вип. 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Княжева.pdf4.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.