Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемберський, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorLemberskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2021-05-13T09:12:09Z-
dc.date.available2021-05-13T09:12:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationLemberskyi O. New approaches of educational management / O. Lemberskyi // The Xth International scientific and practical conference « Modern Approaches To The Introduction Of Science Into Practice» (March 30-31, 2020). San Francisco, USA 2020. 68-72 p.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11458-
dc.description.abstractAs a final reflection, it is strongly suggested that professional development for university teachers should be embedded in an institutional framework for quality teaching or within a university’s teaching and learning strategy. Programmes should also be aligned to teachers’ professional evaluation, recognition and reward of good teaching. Teaching quality has to be assured and enhanced by, in part, the evidences collected and reported from students’ feedback on teaching. The desired institutional learning culture should assure coherence among these diverse institutional programmes aiming at supporting teachers, students, and the enhancement of professional practice. An institutional developmental framework with opportunities for formal and informal training is a suggested approach which will likely engage academic staff in actively pursuing their own personal learning.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherThe Xth International scientific and practical conference « Modern Approaches To The Introduction Of Science Into Practice»uk
dc.subjectapproachesuk
dc.subjecteducational managementuk
dc.titleNew approaches of educational managementuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези для міжнародої конференції.pdf245.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.