Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11424
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хімчук, Л. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T11:25:50Z | - |
dc.date.available | 2021-05-07T11:25:50Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Хімчук Л. І. Психолого-педагогічні аспекти розвитку технічного мислення в учнів 1-4 класів / Л. І. Хімчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 452-455. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11424 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам розвитку технічного мислення в учнів 1-4 класів. Охарактеризовано поняття "технічне мислення" Проаналізовано основні наукові напрями дослідження даної проблеми. Акцентується увага на можливість розвитку технічного мислення в дитячому віці. The article is devoted to the problems of development of technical thinking in students of grades 1-4. The concept of "technical thinking" is characterized. The main scientific directions of research of this problem are analyzed. Emphasis is placed on the possibility of developing technical thinking in childhood. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | технічне мислення | uk |
dc.subject | винахідництво | uk |
dc.subject | раціоналізація | uk |
dc.subject | конструювання | uk |
dc.subject | technical thinking | uk |
dc.subject | invention | uk |
dc.subject | rationalization | uk |
dc.subject | design | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти розвитку технічного мислення в учнів 1-4 класів | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical aspects of the development of technical thinking in students of grades 1-4 | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хімчук Л. І. 2011.pdf | 114.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.