Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрленко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorOrlenko, Iryna Mykolayivna-
dc.date.accessioned2021-05-06T13:59:03Z-
dc.date.available2021-05-06T13:59:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationOrlenko I. M. Philosofy of inclusive education in the contemporary society / I. M. Orlenko// Comprehension of the formation of the world in different philosophical approaches : collective monograph / Z. M. Atamaniuk, Ye. R. Borinshtein, Yu. А. Dobrolyubska, V. V. Okorokova, etc. – Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2019. - С. 101-124.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11401-
dc.description.abstractThe article is dedicated to analysis of the philosophical conception of inclusive education as a principle that supports organizing human society at all levels. It points at the priority in development of the national system of education, inclusive system of education that meets the needs and capabilities of every child regardless of particularities of his or her physical and emotional development. Philosophy embedded in the inclusive education allows to supply conceptual tools to support the process of universal human values into values and goals that can be attained specifically in the educational domain. It has been established that broadening of the educational space is a logical stage of the development of the society. Стаття присвячена аналізу філософської концепції інклюзивної освіти як принципу, що підтримує організацію людського суспільства на всіх рівнях. Він вказує на пріоритет розвитку національної системи освіти, інклюзивної системи навчання, яка відповідає потребам та можливостям кожної дитини незалежно від особливостей її фізичного та емоційного розвитку. Філософія, закладена в інклюзивній освіті, дозволяє поставити концептуальні інструменти для підтримки процесу загальнолюдських цінностей у цінності та цілі, які можуть бути досягнуті конкретно в освітній сфері. Встановлено, що розширення освітнього простору є логічним етапом розвитку суспільства.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherLviv-Toruń : Liha-Presuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectsocietyuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectnational education systemuk
dc.subjectнаціональна система освітиuk
dc.subjectuniversal valuesuk
dc.subjectзагальнолюдські цінностіuk
dc.subjectducational spaceuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectchildren with disabilitiesuk
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk
dc.titlePhilosofy of inclusive education in the contemporary societyuk
dc.title.alternativeФілософія інклюзивної освіти в сучасному суспільствіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlenko Iryna Mykolayivna 2019.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.