Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБартєнєва, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBartienieva, Iryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T13:40:26Z-
dc.date.available2021-05-05T13:40:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБартєнєва І. О. Екологічно-орієнтована педагогіка як чинник формування екокультурної компетентності майбутніх учителів / І. О. Бартєнєва // Інноваційна педагогіка. - 2019. Вип. № 19. - Т. 1. - С. 31-34.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11373-
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з аспектів компетентнісного підходу до підготовки майбутніх фахівців в освітньому процесі закладу вищої освіти – формуванню екокультурної компетентності майбутніх учителів. У статті визначено сутність поняття «екокультурна компетентність», розкрито її функції (мотиваційно-спонукальна, гностична, емоційно-вольова, технологічна, рефлексивна), принципи (природовідповідності, культуровідповідності, екогуманізму). Науково обґрунтовано значення екологічно-орієнтованої педагогіки як чинника формування екокультурної компетентності майбутніх учителів, що ґрунтується на принципах природовідповідності, екології соціального середовища, екології внутрішнього світу людини, екологізації освітнього процесу. The article is devoted to one aspect of the competence approach to training future professionals in the educational process of a higher education institution - the formation of eco-cultural competence of future teachers. The article defines the essence of the concept of "eco-cultural competence", reveals its functions (motivational, gnostic, emotional-volitional, technological, reflexive), principles (nature compliance, cultural conformity, ecohumanism). The importance of ecologically oriented pedagogy as a factor of formation of eco-cultural competence of future teachers is substantiated, which is based on the principles of nature correspondence, ecology of social environment, ecology of the inner world of man, ecologization of educational process.The methodological approaches (axiological, activity, synergetic, personality-oriented) to the formation of eco-cultural competence of future teachers are theoretically substantiated and their multiplicity (intersection, interaction, complementarity) is determined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectекокультурна компетентністьuk
dc.subjectформування екокультурної компетентності майбутніх учителівuk
dc.subjectмультиплікативність методологічних підходівuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectекологічно-орієнтована педагогікаuk
dc.subjectосвітній процес закладу вищої освітиuk
dc.subjecteco-cultural competenceuk
dc.subjectformation of eco-cultural competence of future teachersuk
dc.subjectmultiplicity of methodological approachesuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectecologically-oriented pedagogyuk
dc.subjecteducational process of higher education institutionuk
dc.titleЕкологічно-орієнтована педагогіка як чинник формування екокультурної компетентності майбутніх учителівuk
dc.title.alternativeEnvironmentally-oriented pedagogy as a factor for the formation of ecocultural competence of future teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna 2019.pdf514.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.