Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11352Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - | 
| dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - | 
| dc.contributor.author | Котлярова, Катерина Вадимівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-05-05T07:57:11Z | - | 
| dc.date.available | 2021-05-05T07:57:11Z | - | 
| dc.date.issued | 2018 | - | 
| dc.identifier.citation | Кононенко Н. В. Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти / Н. В. Кононенко, К. В. Котлярова // Інновації та їх місце в модернізації дошкільної та професійної освіти : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2018. С. 54-57. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11352 | - | 
| dc.description.abstract | Перехід дитини із закладу дошкільної освіти у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. За цих умов вихователям і батькам важливо розуміти і бачити досягнення дитини та її неуспіхи. Інструментом для цього стає систематичний педагогічний моніторинг в закладі дошкільної освіти результатів досягнень дітей старшого дошкільного віку та їх співставлення із нормативними вимогами початкової школи. Орієнтація на ці норми дозволяє вихователю і батькам скорегувати свої зусилля у підготовці дитини-дошкільника до нового статусу школяра, усвідомленню, що заклад дошкільної освіти і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чого вона опановувала раніш. Для вчителів початкової школи результати педагогічного моніторингу дозволяють обрати такі способи спілкування і взаємодії з дитиною, які з перших днів перебування в школі дозволяє їй переконуватися у цінності і надійності досвіду, набутого в цьому. Все це забезпечує дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти у розвитку особистості дитини. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk | 
| dc.subject | сучасні зміни | uk | 
| dc.subject | політична, соціальна, економічна сфери життя | uk | 
| dc.subject | суспільство | uk | 
| dc.subject | розбудова національної системи освіти | uk | 
| dc.subject | проблеми ефективності навчання | uk | 
| dc.subject | проблеми ефективності виховання | uk | 
| dc.title | Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| тези_кононенко, котлярова.pdf | 526.53 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
