Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11317Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - | 
| dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-04-27T14:50:45Z | - | 
| dc.date.available | 2021-04-27T14:50:45Z | - | 
| dc.date.issued | 2016 | - | 
| dc.identifier.citation | Кононенко Н. В. Методика формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів в процесі підготовки у вищі / Н. В. Кононенко // Науковий вісник МНУ імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / [за ред. проф. Анатолія Ситченка].– Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016. – Вип.4 (55), грудень 2016. – С. 265-268. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11317 | - | 
| dc.description.abstract | У статті подано результати дослідження з проблеми формування у майбутніх вихователів системності професійно-педагогічних знань. Розкрито педагогічні умови, етапи і методику формування цієї якості знань в процесі підготовки майбутніх вихователів у виші. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Науковий вісник МНУ імені В.О. Сухомлинського | uk | 
| dc.subject | системність професійно-педагогічних знань | uk | 
| dc.subject | методика формування | uk | 
| dc.subject | майбутні вихователі | uk | 
| dc.subject | модель процесу формування | uk | 
| dc.subject | педагогічні умови | uk | 
| dc.subject | етапи формування | uk | 
| dc.title | Методика формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів у процесі підготовки у виші | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Nauk_visnik pedagog.pdf | 252.04 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
