Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Л. О.-
dc.date.accessioned2021-04-13T11:08:36Z-
dc.date.available2021-04-13T11:08:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСавченко Л. О. Педагогічна діагностика особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 355-358.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11193-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему вивчення педагогічної діагностики особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів. Діагностика охоплює всіх студентів без винятку і має проводитися шляхом систематичних діагностичних зрізів по кожному з параметрів розвитку особистості студента. Діагностика включає контроль, перевірку, оцінювання, накопичення статистичних даних, їх аналіз, виявлення динаміки, тенденції, прогнозування подальшого розвитку подій. The article considers the problem of studying pedagogical diagnostics of the peculiarities of quality control of education of future teachers. Diagnosis covers all students without exception and should be performed by systematic diagnostic sections for each of the parameters of student personality development. Diagnosis includes control, verification, evaluation, accumulation of statistical data, their analysis, detection of dynamics, trends, forecasting further developments.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.subjectpedagogical diagnosticsuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjectcontroluk
dc.titleПедагогічна діагностика особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителівuk
dc.title.alternativePedagogical diagnosis of the peculiarities of quality control of education of future teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченко Л. О. 2011.pdf86.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.