Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11186
Title: До проблеми виховання художнього колективу студентів – майбутніх учителів початкової школи
Other Titles: To the problem of educating the artistic team of students - future primary school teachers
Authors: Радзівіл, Т. А.
Keywords: форми організації
навчально-виховна робота
оркестр народних інструментів
колективна творчість
ансамблева гра
творча індивідуальність студентів
forms of organization
educational work
orchestra of folk instruments
collective creativity
ensemble play
creative individuality of students
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Радзівіл Т. А. До проблеми виховання художнього колективу студентів – майбутніх учителів початкової школи / Т. А. Радзівіл // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 335-337.
Abstract: Автор досліджує проблеми підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. Стаття присвячена колективній формі організації навчально-виховного процесу, вихованню художнього колективу студентів, оркестру народних інструментів. Звертається увага на співпрацю керівника оркестру з викладачами вокалу, диригування та музичного інструменту у процесі навчання студентів. The author explores the problems of preparing students of pedagogical college to teach music to junior high school students. The article is devoted to the collective form of organization of the educational process, the education of the artistic team of students, the orchestra of folk instruments. Attention is paid to the cooperation of the orchestra leader with teachers of vocals, conducting and musical instruments in the process of teaching students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11186
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радзівіл Т. А. 2011.pdf72.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.