Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілон, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorFilon, Michail Mykhailovych-
dc.date.accessioned2021-03-17T11:22:56Z-
dc.date.available2021-03-17T11:22:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФілон М. М. Аналіз ринків та стану конкуренції на товарних ринках в україні на основі европейського досвіду / М. М. Філон Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія». Вип. 2, травень 2016 / МОН України, ДЗ "ПНПУ ім. К. Д. Ушинського"; [рецензенти:Т. В. Матюк, Г. О. Сакун; авт. передм. О. Я. Чебикін]. – Одеса: ТОВ «Плутон». – 2016. – С. 158-170.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10866-
dc.description.abstractКритеріями виявлення домінуючого підприємства є: частка підприємця на ринку; наявність конкуренції на даному ринку; поведінка домінуючого підприєиства; результати, до яких привела поведінка підприємства-монополіста. Визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання може включати в себе такі дії: встановлення об'єктів аналізу щодо визначення монопольного (домінуючого) становища, а саме суб'єкта господарювання (групи суб'єктів господарювання), конкретного товару (продукції, роботи, послуги), який випускається, постачається, продається, придбавається (споживається, використовується) цим (цими) суб'єктом (суб'єктами) господарювання. The criteria for identifying a dominant enterprise are: the entrepreneur's market share; the presence of competition in this market; the behavior of the dominant enterprise; the results of the behavior of the monopolist. Determining the monopoly (dominant) position of economic entities may include the following actions: establishing the objects of analysis to determine the monopoly (dominant) position, namely the economic entity (group of economic entities), a specific product (products, works , services), which is issued, supplied, sold, purchased (consumed, used) by this (these) business entity (entities).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтоварний ринок в Україніuk
dc.subjectконкуренція на ринкахuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectбар'єри входження на ринокuk
dc.subjectcommodity market in Ukraineuk
dc.subjectcompetition in the marketsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectbarriers to market entryuk
dc.subjectmonopoly positionuk
dc.titleАналіз ринків та стану конкуренції на товарних ринках в Україні на основі европейського досвідуuk
dc.title.alternativeAnalysis of markets and the state of competition in commodity markets in Ukraine based on European experienceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2016 Вип. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filon Michail Mykhailovych 2016.pdf325.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.