Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМілова, Маргарита Миколаївна-
dc.contributor.authorMilova, Margaryta Mykolayvna-
dc.date.accessioned2018-12-14T12:38:35Z-
dc.date.available2018-12-14T12:38:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМілова, М. М. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійний діяльності [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маргарита Миколаївна Мілова; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 226 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1079-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано методику підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, сутність і структуру феномена “готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності” як інтегративної якості педагога, що забезпечує вміння своєчасно коректувати педагогічний процес, миттєво приймати рішення у непередбачених обставинах та обирати творчі способи й прийоми спілкування, схарактеризовано її компоненти: мотиваційно-творчий, ціннісно-змістовий, процесуально-діяльнісний. The thesis is devoted to the problem of the intending Arts teachers’ training to pedagogical improvisation in professional activity; the essence and component structure of the phenomenon “ the future Arts teachers’ readiness to pedagogical improvisation in professional activity” was disclosed as an integrative feature of a teacher that executes the ability to correct the pedagogical process under some unexpected circumstances in time as well as to choose the communicative creative means; the components of this phenomenon have been characterized: motivated and creative, value and informative content, techniques and activities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectгуманітарний профільuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпедагогічна імпровізаціяuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectthe future teachersuk
dc.subjectthe Artsuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectpedagogical improvisationuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльностіuk
dc.title.alternativeThe Future Arts Teachers’ Training to Pedagogical Improvisation in Professional Activityuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЛОВА МАРГАРИТА МИКОЛАЇВНА.pdf726.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.