Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10749
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Rudenko, Yuliia Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T10:50:17Z | - |
dc.date.available | 2021-03-09T10:50:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Руденко Ю.А. Лекція-візуалізація як форма психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки -№ 2 (65), лютий 2019. – Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2019. - С.242-248. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10749 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі використання лекції-візуалізації в психолого-педагогічному супроводі формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Мета статті: визначити сутність поняття «лекція-візуалізація»; обґрунтувати психолого педагогічний, методичний, лінгводидактичний потенціал лекції-візуалізації в професійно-мовленнєвій підготовці майбутніх вихователів; виділити основні етапи підготовки викладача вищої школи до про ведення лекції-візуалізації; описати її основні структурні елементи. У статті акцентується на перевагах лекції-візуалізації (можливість візуального сприйняття навчального матеріалу; діалогова комунікація в системі «студент – викладач»; розвиток умінь творчого осмислення візуальної інформації та наступне використання їх в професійній діяльності). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського | uk |
dc.subject | методичний супровід | uk |
dc.subject | лекція-візуалізація | uk |
dc.subject | професійно-методична спрямованість | uk |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk |
dc.title | Лекція-візуалізація як форма психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ped-visnyk-65-2019-47.pdf | 9.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.