Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10629| Title: | Success achievement motivation as the determinant of professional self-determination of engineering students |
| Other Titles: | Мотивація досягнення успіху як детермінанта професійного самовизначення студентів-інженерів |
| Authors: | Virna, Zh. P Hubina, A. M. |
| Keywords: | professional self-determination success achievement motivation motivational factors engineering students професійне самовизначення мотивація досягнення успіху мотиваційні фактори студенти-інженери |
| Issue Date: | 2014 |
| Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Virna Zh. P. Мотивація досягнення успіху як детермінанта професійного самовизначення студентів-інженерів / Zh. P. Virna, A. M. Hubina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 464-472. |
| Abstract: | Recent studies have shown that there is a lack of reasonable ideas about structure and mechanisms of functioning of the individual’s motivational sphere as a leading factor of successful professional self-determination in the scientific psychological literature. This article centres round the study of motivation factors of professional self- determination of engineering students. Недавні дослідження показали, що в науковій психологічній літературі бракує обґрунтованих уявлень про структуру та механізми функціонування мотиваційної сфери особистості як провідного чинника успішного професійного самовизначення. Ця стаття зосереджується на вивченні факторів мотивації професійного самовизначення студентів-інженерів. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10629 |
| Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Virna Zh. P 2014 5 .pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.