Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПальшкова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorPalshkova, Iryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-02-08T10:52:10Z-
dc.date.available2021-02-08T10:52:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationPalshkova I. O. Means of forming a professional-pedagogical culture of primary school teacher / I. O. Palshkova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр 304-312.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10603-
dc.description.abstractThe paper is devoted to the means of forming a professional-pedagogical culture of primary school teacher. In addition, there is determined the peculiarity of the cognition of professional-pedagogical culture of primary school teacher in the framework of practice-oriented approach. Стаття присвячена засобам формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів. Крім того, визначено особливість пізнання професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів у рамках практико-орієнтованого підходу.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectprofessional-pedagogical cultureuk
dc.subjectprofessional-pedagogical culture of primary school teacheruk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культураuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культура вчителя початкових класівuk
dc.titleMeans of forming a professional-pedagogical culture of primary school teacheruk
dc.title.alternativeЗасоби формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pal’shkova I.O. 2014 5 .pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.