Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртемьєва, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorArtemieva, Inna Serhiivna-
dc.date.accessioned2021-01-11T09:40:12Z-
dc.date.available2021-01-11T09:40:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАртемьєва І. С. Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні / І. С. Артемьєва // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і праткики: зб. наук. робіт міжнародної науково-практ. конференції (18-19 грудня 2020 р., м. Одеса). - ГО "Південна фундація педагогіки", 2020. - Ч. 2. - С. 51-55.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10516-
dc.description.abstractДля забезпечення успішної інтеграції в світову економіку, Україні необхідно приділити особливу увагу розвитку такої професійної сфери як дизайн. Професійна підготовка фахівців будь-якої галузі передбачає професійне навчання в закладах професійної освіти будь-якого рівня та напряму підготовки, у результаті якого суб’єкт навчання оволодіває системою наукових знань і пізнавальних умінь, навичок. Представлена публікація виконана в рамках реалізації проєкту Erasmus + KA2 CBHE «Нові механізми управління на основі партнер- ства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні. To ensure successful integration into the world economy, Ukraine needs to pay special attention to the development of such a professional field as design. Professional training of specialists in any field involves professional training in vocational education institutions of any level and direction of training, as a result of which the subject of training masters the system of scientific knowledge and cognitive skills. The presented publication was made within the framework of the Erasmus + KA2 CBHE project “New management mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГО "Південна фундація педагогіки"uk
dc.subjectпідготовка майбутніх викладачів професійної освітиuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectсоціальне партнерствоuk
dc.subjecttraining of future teachers of vocational educationuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectpedagogical skillsuk
dc.titleАктуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україніuk
dc.title.alternativeThe relevance of applying a qualitative approach to the organization of the process of training future teachers of vocational education in the field of design in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf461.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.