Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТодорова, Валентина Георгіївна-
dc.contributor.authorTodorova, Valentina Heorhiivna-
dc.contributor.authorСосіна, Валентина-
dc.contributor.authorВартовник, Валентина-
dc.contributor.authorПугач, Наталія-
dc.date.accessioned2020-12-21T12:30:37Z-
dc.date.available2020-12-21T12:30:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТодорова В. Особливості індивідуального стилю роботи тренера і педагога хореографічного колективу / В.Тодорова, В. Сосіна, В. Вартовник, Н. Пугач // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2020. – № 3. – С. 149-155.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10404-
dc.description.abstractThe paper presents the results of studying the peculiarities of work styles (authoritarian, democratic, liberal) and the behavior of coaches in technical and aesthetic sports and choreographers. The purpose of the work was to analyze and compare the individual styles of coaches’ work in technical and aesthetic sports and teachers of dance groups and choreographic schools. A group of theoretical and empirical methods were used in the study. The survey involved: 14 choreographers from eight dance groups, 9 teachers from public and three private choreographic schools and 18 coaches working with representatives of artistic, sports and aesthetic gymnastics, sports acrobatics and aerobics as well as 118 students engaged in choreography and sports. The results of the survey were supported by pedagogical observation data. The study made it possible to identify priority work styles of coaches in technical and aesthetic sports and teachers-choreographers which depend on many factors, including the type of activity, age characteristics of students, training and training stage, etc. It was found that the authority of the coach and teacher is a determining condition for his/her success, the effectiveness of the impact on students as well as associated with the individual style of his/her work. The obtained results can be used in the practice of coaches in technical and aesthetic sports as well as teachers of dance groups and choreographic schools for effective interaction in the system «teacher, coach – student». У статті представлені результати вивчення особливостей стилів роботи (авторитарного, демократичного, ліберального) та поведінки тренерів з техніко-естетичних видів спорту і педагогів-хореографів. Мета роботи полягала в аналізі та порівнянні індивідуальних стилів роботи тренерів з техніко-естетичних видів спорту та педагогів танцювальних колективів і хореографічних шкіл. У дослідженні було використано групу теоретичних і емпіричних методів. В опитуванні взяли участь: 14 педагогів-хореографів з восьми танцювальних колективів, 9 педагогів державної та трьох приватних хореографічних шкіл і 18 тренерів, які працюють з представниками художньої, спортивної та естетичної гімнастики, спортивної акробатики й аеробіки, а також 118 школярів, які займаються хореографією та спортом. Результати опитування були підкріплені даними педагогічного спостереження. Проведене дослідження дало змогу виявити пріоритетні стилі роботи тренерів з техніко-естетичних видів спорту та педагогів-хореографів, які залежать від багатьох чинників, серед яких виділено вид діяльності, вікові особливості учнів, підготовленість і етап підготовки та ін. Виявлено, що авторитет тренера і педагога є визначальною умовою його успішності, ефективності впливу на учнів, а також пов'язаний з індивідуальним стилем його роботи. Отримані результати можуть бути використані в практиці роботи тренерів з техніко-естетичних видів спорту, а також педагогів танцювальних колективів і хореографічних шкіл для ефективної взаємодії у системі «педагог, тренер – учень».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстилі роботиuk
dc.subjectтанцювальні колективиuk
dc.subjectавторитарний тренерuk
dc.subjectтренериuk
dc.subjectпедагоги-хореографиuk
dc.subjectтехніко-естетичні види спортуuk
dc.titleОсобливості індивідуального стилю роботи тренера і педагога хореографічного колективуuk
dc.title.alternativeFeatures of The Individual Style of Coach and Teacher Work of The Choreographic Teamuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Todorova, Sosina, Vartovnyk, Pugach.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.