Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10070
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-09T07:59:17Z | - |
dc.date.available | 2020-11-09T07:59:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ашихміна Н. В. До проблеми проєктування індивідуальної траєкторії розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки // World science: problems, prospects and innovations : Abstracts of the 2nd International scientific and practical conference. - Perfect Publishing. Toronto, Canada, 2020. - P. 216-219. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiyaworld-science-problems-prospects-and-innovations-28-30-oktyabrya-2020-godatoronto-kanada-arhiv/. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10070 | - |
dc.description.abstract | Проєктування траєкторії індивідуального розвитку здобувачів вищої освіти в процесі диригентсько-хорової підготовки зумовлює активацію фахового й особистісного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва і в значній мірі забезпечує результативність художньо-освітнього процесу й диригентсько-хорової підготовки, оскільки істотно впливає на підвищення рівня мотивації та пізнавальної активності майбутніх фахівців, ставить їх у позицію суб’єктів, які безпосередньо керують власною виконавською діяльністю, фахово-особистісним становленням й удосконаленням. Designing the trajectory of individual development applicants for higher education in the process of conducting and choral training determines activation of professional and personal self-development of future teachers musical art and largely ensures the effectiveness of the art education process and conducting and choral training, as significantly affects the level of motivation and cognitive activity of the future professionals, puts them in the position of entities that directly manage their own executive activity, professional and personal formation and improvement. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Perfect Publishing | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | проєктування індивідуальної траєкторії розвитку | uk |
dc.subject | диригентсько-хорова підготовка | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музичного мистецтва | uk |
dc.subject | individualization of learning | uk |
dc.subject | designing an individual development trajectory | uk |
dc.subject | conducting and choral training | uk |
dc.subject | prospective teachers of music art | uk |
dc.title | До проблеми проєктування індивідуальної траєкторії розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки | uk |
dc.title.alternative | To the problem of individual design trajectories of development of prospective teachers of music art in the process of conducting and choral training | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina NV.pdf | 738.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.