Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТопчій, Марія Сергіївна-
dc.contributor.authorTopchii, Mariia Sergiivna-
dc.date.accessioned2020-10-30T11:03:41Z-
dc.date.available2020-10-30T11:03:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТопчій М.С. Фізіологічні основи індивідуального здоров’язбереження учасників педагогічного процесу у вищій школі : в кн. Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження: теорія і практика в освітніх процесах / Монографія. Київ, 2020. Том І. С 86-102.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9934-
dc.description.abstractЗа результатами досліджень встановлено , що у юнаків від 17 до 21 років вікова динаміка за всіма критеріями складала в середньому 4–6 %. Аналіз динаміки фізичної працездатності в залежності від типів регуляції серцевого ритму виявив кращі результати у юнаків з переважанням парасимпатичного відділу вегетативної нервової системи. За абсолютними показниками фізичної працездатності високі їх значення припадали на 21річний віковий період у обстежених з переважанням парасимпатичного і симпатичного відділу вегетативної нервової системи, тобто з ваготонічним і симпатікотонічним типом регуляції, в той час, як у юнаків з нормотонічним типом регуляції кращі результати зареєстровано в 17 і 19 років. За умов довготривалої адаптації серцево-судинної системи юнаків до навчальних навантажень відбувалося удосконалення механізмів економізації і ефективності діяльності серцево-судинної системи в 19 і 21 років. Виявлено переважання ваготонічного типу вегетативної регуляції ритму серця у юнаків 19 і 21 років. Навантаження за замкнутим циклом викликало активацію симпатичного відділу вегетативної нервової системи і виражене напруження механізмів регуляції серцевої діяльності, яке в більшій мірі виявлялася у юнаків 18 і 20 років.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisher«Майстерні магістеріуму»uk
dc.subjectВелоергометричне тестуванняuk
dc.subjectфізична працездатністьuk
dc.subjectоцінка функціональних можливостейuk
dc.subjectюнакиuk
dc.titleФормування компетентності індивідуального здоров’язбереження: теорія і практика в освітніх процесахuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра біології та здоров'язбережувальних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМон Том І.pdf3.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
КМон Том ІІ.pdf2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.