Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯровицька, Наталя Анатоліївна-
dc.contributor.authorYarovytska, Natalia Anatoliivna-
dc.contributor.authorБолотова, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorBolotova, Yuliіa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-10-29T22:12:35Z-
dc.date.available2020-10-29T22:12:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯровицька Н. А. Інактивоване пізнання (enactive cognition) як освітня парадигма сучасності / Н. А. Яровицька, Ю. В. Болотова // Перспективи. – 2019. – №1 – С. 20-26.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9922-
dc.description.abstractУ статті розглядається освітнє буття як поєднання соціального та біологічного компонентів. Завдяки природі естетичного імперативу «Якщо бажаєш знати, навчись діяти», безпосередньо концепт «дії» постає активатором змін когнітивних навичок, тобто когнітивна активність вимагає дії, а пізнання уособлює собою епістемологічну дію. Освіта через дію набуває ознак «inactive cognition» («інактивоване пізнання», автор терміна Франсиско Варела). The article deals with educational genesis as an entity that combines a social and biological component. The article also reveals the effect of the aesthetic imperative: ‘If you want to know, learn how to act’. The very concept of action appears to be an activator of change of cognitive skills of the teacher and the listener. Cognitive activity requires action, and cognition is an epistemological action.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectinactive cognitionuk
dc.subjectепістемологіяuk
dc.subjectконструктивізмuk
dc.subjectбуттяuk
dc.subjectкогнітивна активністьuk
dc.subjectinactive cognitionuk
dc.subjectepistemologyuk
dc.subjectconstructivismuk
dc.subjectgenesisuk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.titleІнактивоване пізнання (enactive cognition) як освітня парадигма сучасностіuk
dc.title.alternativeInactivate cognition in the space of epistomogical constructivismuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yarovytska 2019.pdf246.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.