Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусак, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorHusak, Victoriya Mykhaylivna-
dc.date.accessioned2020-10-09T08:49:45Z-
dc.date.available2020-10-09T08:49:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГусак, В. М. Формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук / Гусак Вікторія Михайлівна : автореф. дис. ... канд. психол. наук. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2020. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9779-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах ЗВО. Проаналізовано, систематизовано та обгрунтовано теоретичні концепції і наукові підходи до вивчення феномена професійно-психологічної культури як багатокомпонентної структури. Розроблено теоретичну структурно-функціональну модель професійно- психологічної культури соціального працівника, виділено її компоненти у взаємозв’язку з функціями та з урахуванням специфіки соціальної роботи як професійної діяльності: ціннісно-смисловий, рефлексивно-регулятивний, емоційний та комунікативний. Диссертация посвящена изучению психологических особенностей формирования профессионально-психологической культуры будущих социальных работников в условиях учреждений высшего образования. Проанализированы, систематизированы и обоснованы теоретические концепции и научные подходы к изучению феномена профессионально- психологической культуры как многокомпонентной структуры. Разработана теоретическая структурно-функциональная модель профессионально- психологической культуры социального работника, выделены ее компоненты во взаимосвязи с функциями и с учетом специфики социальной работы как профессиональной деятельности: ценностно-смысловой, рефлексивно- регулятивный, эмоциональный и коммуникативный/ The dissertation is devoted to the study of psychological features of the formation of professional and psychological culture of future social workers in the conditions of university education. Theoretical concepts and scientific approaches to the study of the phenomenon of professional and psychological culture were analyzed, systematized and justified as a multi-component structure. A theoretical structural and functional model of professional and psychological culture of a social worker has been developed; its components in relation to the functions and taking into account the specifics of social work as a professional activity are identified: value-semantic, reflexive-regulatory, emotional and communicative.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-психологічна культураuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk
dc.subjectособистісна зрілістьuk
dc.subjectсамоактуалізаціяuk
dc.subjectрефлексивністьuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectмайбутній соціальний працівникuk
dc.subjectкомпоненти професійно-психологічної культуриuk
dc.subjectпрофессионально-психологическая культураuk
dc.subjectprofessional-psychological cultureuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectpsychological well-beinguk
dc.subjectpersonal maturityuk
dc.subjectself-actualizationuk
dc.subjectreflexivityuk
dc.subjectself-regulation future socialuk
dc.subjectworkeruk
dc.subjectcomponents of professional-psychological cultureuk
dc.titleФормування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освітиuk
dc.title.alternativeFormation of professional-psychological culture of future social workers in the conditions of university educationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Husak Victoriya Mykhaylivna 2020.pdf757.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.