Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/973
Назва: Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності
Інші назви: Vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity
Автори: Макаренко, Світлана Іванівна

Makarenko, Svitlana Ivanivna
Ключові слова: збагачення словника
діти 5-го року життя
образотворча діяльність
педагогічні умови
enrichment of vocabulary
5-year old children
art activity
pedagogical conditions
Дата публікації: 2010
Видавництво: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Макаренко, С. І. Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Іванівна Макаренко; наук. кер. Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2010. – 247 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджується проблема збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності. Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності; відповідність методів збагачення словника основним етапам ор-ганізації образотворчої діяльності; емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове введення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності та експериментально перевірено їхню оптимальність; на основі визначених змістового й експресивного критеріїв схарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький. Thesis researches the problem of vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity. It defines pedagogical conditions for vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity (unit-thematic organization of classes in art on the integration basis; correlation methods of vocabulary enrichment with the main stages of art organization; emotional satiation of art process on account for the diversification of ways of image embodiment; gradual introduction of special terms of art into children’s vocabulary and experimental proof of their optimum; on the basis of defined contextual and emotional criteria thesis characte-rizes levels of vocabulary development of five-year children in the process of art activity: high, satisfactory, intermediate, low.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/973
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Світлана Іванівна.pdf3.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.