Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтоненко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorAntonenko, Innа Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-09-22T09:06:28Z-
dc.date.available2020-09-22T09:06:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАнтоненко І. І. Методика формування компетентності у професійно орієнтованому англомовному писемному мовленні майбутніх фахівців з видавничої справи та редагування : дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Інна Івінівна Антоненко; наук. кер. С. С. Коломієць; Київ. політех. ін-т ім. Ігоря Сікорського; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Київ, 2020. – 235 с. : табл. + Додатки.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9605-
dc.description.abstractУ науковій роботі обґрунтовано теоретичні передумови навчання писемного мовлення, досліджено проблему формування компетентності у професійно-орієнтованому англійському писемному мовленні майбутніх фахівців з видавничої справи та редагування, здійснено аналіз її сутності і структури. Визначено, що компетентність, що формувалась є набутою в процесі навчання інтегрованою здатністю успішно задовольняти потреби фахівця, яка ґрунтується на знаннях, навичках, уміннях, необхідних для здійснення писемної іншомовної комунікації в ситуаціях професійної діяльності..The thesis aims to resolve the issue of enhancing the efficiency of teaching ESP written production and deals with the problem of theoretical grounding, practical development and experimental verification of methodology of developing professionally oriented competence in English written communication of future specialists in publishing and editing.The relevance of the chosen method is due to globalization processes in the publishing industry increasing requirements for the level of professionally oriented writing skills in English, the problems of transition from elliptical to detailed writing, as a prerequisite for future professionals to achieve level B2 in writing. The social demand is aimed at training staff with a high level of media education and English written communication with a developed ability to perform professional tasks effectively and creatively.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиїв. політех. ін-т ім. Ігоря Сікорського; Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване англійське писемне мовленняuk
dc.subjectінтегрований компетентнісний підхідuk
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectжанрова компетентністьuk
dc.subjectнавчання деталізованого письмаuk
dc.subjectанонсuk
dc.subjectінформаційна заміткаuk
dc.subjectрекламна заміткаuk
dc.subjectESP written productionuk
dc.subjectintegrative competence approachuk
dc.subjectgenre approachuk
dc.subjectforeign language communication competenceuk
dc.subjectgenre competenceuk
dc.subjectdetailed writinguk
dc.subjectinformation notісеuk
dc.subjectadvertising notісeuk
dc.titleМетодика формування компетентності у професійно орієнтованому англомовному писемному мовленні майбутніх фахівців з видавничої справи та редагуванняuk
dc.title.alternativeMethodology of developing ESP competence in written communication of future specialists in publishing and editinguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonenko І. І.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open
Antonenko І. І. 2020 dodatok.pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.