Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9542
Title: Індивідуалізація навчання у транснаціональних корпораціях Канади: зарубіжний досвід і шляхи імплементації
Other Titles: Individualization of learning in canadian multinational corporations: foreign experience and ways of implementation
Authors: Лавриш, Ю.
Keywords: корпоративне навчання
самоспрямоване навчання
індивідуалізація навчання
транснаціональні корпорації
працівники
інформаційно-комунікаційні технології
Issue Date: 2020
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лавриш Ю. Індивідуалізація навчання у транснаціональних корпораціях Канади: зарубіжний досвід і шляхи імплементації / Ю.Лавриш // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2020. – № 2. – С. 77-83.
Abstract: Оскільки успішність бізнесу та його конкурентоспроможність на ринку безпосередньо залежать від здатності працівників здійснювати неперервне навчання протягом усього життя, корпорації розглядають людський капітал як найбільший потенціал для забезпечення переваг над конкурентами, а навчання персоналу як першочергову умову досягнення стратегічної мети компанії. В контексті пошуку шляхів оптимізації цього процесу метою нашого дослідження є визначення особливостей та можливостей розвитку індивідуалізації навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у транснаціональних корпораціях Канади задля використання їхнього досвіду в ЗВО України. Для досягнення поставленої мети було використано комплекс взаємопов’язаних загальнонаукових методів дослідження: аналіз, синтез, зіставлення, узагальнення, порівняння, систематизація, які застосовувалися для опрацювання наукової літератури, програм та курсів корпорати- Psychology - Medicine - Education Science and Education, 2020, Issue 2 78 вного навчання у транснаціональних корпораціях Канади. Аналіз навчання в канадських транснаціональних корпораціях показує, що використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у самостійному неформальному навчанні, зокрема мобільного навчання, соціальних мереж, масових відкритих онлайн курсів, онлайн-коучингу, корпоративних блогів, навчальних комп’ютерних ігор, корпоративних онлайн-бібліотек тощо, сприяє поглибленню індивідуалізації навчання, а практика самостійного планування й реалізації працівником процесу свого навчання набуває все більшого поширення. Проведене дослідження дає змогу зробити висновок про те, що індивідуалізація є важливим аспектом навчання у транснаціональних корпораціях Канади. Основою індивідуалізації навчання є самоспрямованість, автономність учнів, їхня готовність брати на себе відповідальність за планування та реалізацію всіх етапів свого навчання. The corporations perceive human capital as the greatest potential for competitive advantage, and staff training as a prerequisite for achieving the company’s strategic aim since business success and market competitiveness directly depend on the ability of employees to provide life long learning. In the context of searching the ways of optimizing this process, the aim of our study is to determine the features and opportunities for the development of individualization of learning by means of information and communication technologies in multinational corporations in Canada in order to use their experience in Ukrainian higher education. The set of interrelated general scientific research methods was used to achieve this goal: analysis, synthesis, comparison, generalization, systematization, which were used to study the scientific literature, programs and corporate training courses in multinational corporations in Canada. Analysis of training in Canadian multinational corporations shows that the use of the advanced information and communication technologies in independent non-formal learning, including mobile learning, social networks, Massive Open Online Courses, electronic coaching, corporate blogs, gamification, wikis, etc., contributes to the deepening of individualization of training, and the practice of employee’s independent planning and implementation of his/her learning process is becoming more common. The study concludes that individualization is an important aspect of training in Canadian multinational corporations. The basis of individualization of learning is self-direction, autonomy of students, their willingness to take responsibility for planning and implementation of all stages of their learning.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9542
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lavrysh.pdf945.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.