Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9528
Назва: Особливості впливу реверсивної дії ударно-хвильових тренажерів на фізіологічний та фізичний стан учнів
Інші назви: Influential features of reverse action of shockwave simulators on physiological and physical states of students
Автори: Чустрак, Анатолій Петрович
Chustrak, Anatoly Petrovych
Kizirіan, Artemiy
Kizirіan, Edvard
Кізірян, Артемій
Кізірян, Едвард
Ключові слова: старшокласники
фізична підготовленість
вправи ударно-хвильової дії
фізичні якості
Дата публікації: 2020
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чустрак А. Особливості впливу реверсивної дії ударно-хвильових тренажерів на фізіологічний та фізичний стан учнів / А. Чустрак, А. Кізірян, Е. Кізірян // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2020. – № 1. – С. 52-59.
Короткий огляд (реферат): З метою підвищення інтересу старшокласників до фізичної культури та збільшення їх рухової активності були організовані емпіричні дослідження реверсивної дії створених ударно-хвильових тренажерів на фізичний стан старшокласників (n-85) у порівнянні з іншими фізичними засобами. Дослідження проводились у трьох класах на уроках фізкультури в підготовчій частині, тричі на тиждень по 15 хвилин, протягом шести місяців. Один клас був контрольним, у другому переважали спортивні ігри, у третьому - загально-розвиваючі вправи з тренажерами ударно-хвильової дії, названими «Ударник». На початку та в кінці експерименту визначали у школярів 2 антропометричні показники, 4 фізіологічні показники і 8 показників фізичних даних – та як на ці показники впливають вправи ударно-хвильової дії у порівнянні з іншими засобами фізичної підготовки через півроку. До педагогічного експерименту майже всі фізичні якості старшокласників були на низькому рівні. Після шестимісячного експерименту достовірно покращились майже всі показники школярів експериментальних класів. Вони показали добрі та задовільні результати, як фізичного розвитку, так і основних фізичних якостей за виключенням спритності, згідно державних нормативів. Використання на уроках фізичної культури тренажерів ударно-хвильової дії «Ударник» підвищує інтерес старшокласників до фізичної культури. Такі вправи знижують масу тіла, підвищують функціональні адаптивні можливості серцево-судинної системи, добре тренують гнучкість, швидкість, силову витривалість, швидкісно-силові та силові якості школярів. Результати дослідження можуть бути корисними для тренерів та вчителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл. The empirical studies of reverse action of shockwave simulators on physical state of high school students (n-85) were organized in comparison with other physical means in order to heighten the interest of high school students in physical education and increase their physical activity. The studies were conducted in three classes in physical education lessons in the preparatory part, three times a week for 15 minutes, for six months. The first class was the control, the second one includes sports games, and the third – general development exercises with simulator «Udarnik». At the beginning and at the end of the experiment, 2 anthropometric indicators, 4 physiological indicators and 8 indicators of physical abilities were determined in high school students and how these indicators are affected by shockwave simulators in comparison with other means of physical training in six months. Almost all the physical qualities of high school students were low before the pedagogical experiment. After a six-month experiment, almost all indicators of students of experimental classes were significantly improved. According to state standarts, they have shown good and satisfactory results in both physical development and basic physical qualities with the exception of agility. The using of shockwave simulators «Udarnik» in physical education lessons heighten the interest of students in physical education. Such exercises reduce body weight, increase the functional adaptive capabilities of the cardiovascular system. They can also improve flexibility, speed, endurance, speed and power and also strength qualities of students. The results of the study can be useful for coaches and physical education teachers in primary and secondary general school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9528
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chustrak, Kizirian, Kizirian.pdf771.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.