Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442
Назва: Лінгвістичні проблеми навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передавання модальних значень в іншомовному дискурсі
Інші назви: Linguistic Problems of Future English Teachers Training to Express Attitudinal Meanings by Means of Prosody
Автори: Yukhymets, Svitlana
Юхимець, Світлана
Ключові слова: просодия
модальное значение
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Юхимець С. Ю. Лінгвістичні проблеми навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передавання модальних значень в іншомовному дискурсі / С. Ю. Юхимець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2010. – № 11. – С. 182-189.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются лингвистические проблемы обучения будущих преподавателей английского языка просодическим средствам передачи модальных значений в иностранном дискурсе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yuhimets Y..pdf121.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.