Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрдановська, Олександра Ігорівна-
dc.contributor.authorOrdanovska, Olexandra Igorivna-
dc.date.accessioned2018-11-29T11:39:21Z-
dc.date.available2018-11-29T11:39:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОрдановська, О. І. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі: технолого-орієнтований підхід : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Олександра Ігорівна Ордановська; наук. консультант З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 40 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/925-
dc.description.abstractУ дисертації розроблено й науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі на засадах технолого-орієнтованого підходу, що охоплює методологічний, теоретичний і технологічний концепти. Розкрито сутність і структуру феномена «підготовленість майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі»; визначено його складники. The dissertation is developed and scientifically grounded the concept of training future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile schools on the basis of technological-oriented approach, covering methodological, theoretical and technological concepts. The essence and the structure of the phenomenon of "readiness of future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile school" have been exposed; its components (professional methodical readiness, professional orientation, professional creativity) and indicators are identified, levels of readiness of future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile school (high, sufficient, medium, low, ultra-low) are characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителі фізико-математичних дисциплінuk
dc.subjectпрофільна школаuk
dc.subjectпідготовленість до роботи у профільній школіuk
dc.subjectекспериментальна модельuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectfuture teachers of physical and mathematical disciplinesuk
dc.subjectprofile schooluk
dc.subjectreadiness to work in profile schooluk
dc.subjectexperimental modeluk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.titleТеорія і практика підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі: технолого-орієнтований підхідuk
dc.title.alternativeTheory and practice of training future teachers of physical and mathematical disciplines to work in profile school: technological-oriented approachuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ordanovska.aref.pdf855.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.