Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/92
Title: Оцінка рівня тривожності іноземних студентів першого курсу медичного університету
Other Titles: Assessment of anxiety level of the first-year foreign students at the medical university
Authors: Геруш, Ігор
Дікал, Мар'яна Вікторівна
Білоус, Тетяна Михайлівна
Gerush, Igor
Dikal, Mariana Victorivna
Bilous, Tetiana Mykhailivna
Keywords: особистісна та ситуативна тривожність
медичний університет
студенти-першокурсники
personal and situational anxiety
medical university
first-year students
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Геруш І. Оцінка рівня тривожності іноземних студентів першого курсу медичного університету / І. Геруш, М. Дікал, Т. Білоус // Наука і освіта. – 2018. – №1. – C. 124–130.
Abstract: Статтю присвячено дослідженню рівня тривожності студентів-першокурсників, процес адаптації яких має певні особливості, зумовлені соціальними, політичними та психофізіологічними чинниками. Мета роботи: дослідити рівні ситуативної та особистісної тривожності в іноземних студентів першого курсу медичного університету. Для досягнення поставленої мети проведено анкетування 86 студентів першого курсу Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет». При проведенні дослідження використано опитувальник для оцінки тривоги / тривожності (State-Trait Anxiety Inventory - STAI) Ч. Спілбергера у модифікації Ю. Л. Ханіна. Виявлено, що середній рівень тривожності траплявся у 27,9% випадках (24 респонденти) та високий – у 62 першокурсників (72,1%). Першу групу (І) сформували 13 студентів жіночої статі із середнім рівнем ситуативної та особистісної тривожності (середній вік респондентів 18,0±0,28 років), другу групу порівняння (ІІ) – 11 респондентів чоловічої статі (середній вік 18,4±0,53 років). Виявлено, що осіб жіночої статі із середнім рівнем тривожності порівняно зі студентами чоловічої статі рідше турбували відчуття тривоги. Співвідношення шансів «відчувати себе невдахою» у представників ІІ групи порівняно з І групою сягало 37,5, відносний ризик – 2,4, атрибутивний ризик – 57,5%, що свідчить про значні емоційні перевантаження у хлопців-першокурсників. Водночас, при думках про свої власні справи відчуття неспокою вірогідно частіше спостерігалося у хлопців, аніж у дівчат, зі співвідношенням шансів даної події 83,4, відносним ризиком – 2,8, атрибутивним ризиком – 64,4%. Відчуття внутрішньої скутості, засмучення, занепокоєння та смутку / хандри вірогідно частіше траплялося у ІІ групі порівняно з І групою. На основі проведеного опитування в усіх іноземних студентів-першокурсників медичного університету виявлено середній чи високий рівень тривожності, що свідчить про нагальну необхідність оптимізації психологічної підготовки абітурієнтів та розробку методів психокорекції вищезгаданої патології упродовж перших років навчання. Рівень тривожності у студентів-хлопців значно вищий порівняно з дівчатами, що вказує на їх більші емоційні перевантаження, які проявляються відчуттям внутрішньої скутості, засмученням і занепокоєнням під час навчання. The article deals with the study of anxiety level of the first-year students, whose adaptation process has certain peculiarities caused by social, political and psychophysiological factors. The aim of the research is examining the levels of situational and personal anxiety of the first-year foreign students at the medical university. To achieve the purpose 86 first-year students of the Higher State Educational Establishment of Ukraine “Bukovinian State Medical University” were surveyed by means of a questionnaire. The Spielberger State-Trait Anxiety Inventory (STAI) in the modification by Y.L. Khanin was used in the study to assess anxiety. A moderate anxiety level was found in 27.9% cases (24 respondents) and a high anxiety level – in the 62 of the first-year students (72.1%). The first group (І) included 13 female students with a moderate level of situational and personal anxiety (an average age of respondents is 18.0±0.28 years), the second comparison group (ІІ) – 11 male respondents (an average age is 18.4±0.53 years). The female students with a moderate anxiety level were found to suffer from anxiety less than the male ones. The odds ratio of “feeling unlucky” in the representatives of group II as compared to those of group I was 37.5%, the relative risk was 2.4%, and the attributive risk was 57.5%, which is most likely indicative of considerable emotional overstress of the first-year boys. At the same time, in the thoughts concerning own business anxiety feelings were found more often among boys than among girls with odds ratio 83.4%, relative risk 2.8%, attributive risk 64.4%. Sensations of internal constrain, sadness, worries and gloom, were found reliably more often in group II as compared with group I. On the basis of the survey of the firstyear foreign students of the medical university a moderate or high anxiety level was found, which is indicative of an immediate necessity to improve psychological training of applicants and develop methods of psychological correction of the above mentioned pathology during the first years of studying. Anxiety level of male students appeared to be considerably higher than that of the girls, which is indicative of their more considerable emotional overstress manifested by the sensations of internal constrain, sadness, worries and depression during studies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/92
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ігор Геруш, Мар’яна Дікал, Тетяна Білоус.pdf851.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.