Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/914
Назва: Modern Approach to the Issue of Higher Education Modernization
Інші назви: Сучасний підхід до модернізації навчально-виховного процесу вищої школи
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Богуш, Алла Михайловна
Ключові слова: high school
principle
modernization
student
higher school teacher
вища школа
принципи
модернізація
студент
викладач
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Богуш, А. М. Сучасний підхід до модерніізації навчально-виховного процесу вищої школи / А. М. Богуш // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – № 5. – С. 14-18
Короткий огляд (реферат): The paper aims to suggest and describe the main principles of higher education modernization in terms of contemporary educational space. Thus, the following principles have been distinguished: the principle of humanistic nature of education; the principle of nature compliance and nature expediency, but in its new vision; the principle of facilitation of a high level of spirituality of students’ activity; the principle of future specialists’ self-organizing creativity which presupposes education construction according to the synergetic approach; the principle of aware subjectivity and consciousness, according to which, both a teacher and a student are recognized as active subjects of education; the principle of subjective control; the principle of personal goal-setting which involves the implementation of elective or special courses, presence of individual curricula, distance learning, etc.; the principle of meta-subject grounds of the educational process in higher education; the principle of situativity of education, situational and pedagogical support focused on creative students in terms of teaching them in an individual way. A university teacher’s task is to prevent the penetration of anti-humanistic means into the teaching / learning process of higher education with the help of humanistic principles, to demonstrate their failure (those of anti-humanistic ones) in achieving positive outcomes in their future professional activity, to convince would-be professionals of taking themselves as the highest value which will help them to re-orient themselves from the position of a passive reproducing personality into a self-organizing, creative one, into a personality who is able to fill his/her professional activity and life creativity with sense.У статті представлено підхід до модернізації навчально-виховного процесу вищої школи в контексті сучасного освітнього простору; розкрито сучасні принципи модернізації навчально-виховного процесу вищої школи: принцип гуманістичного характеру освіти, принцип природовідповідності та природодоцільності, принцип духовності життєдіяльності студентів, принцип самоорганізуючої творчості майбутніх професіоналів, принцип суб’єктності та свідомості, принцип комплементарності (доповнення), принцип суб’єктивного контролю, принцип особистісного целепокладання студента, принцип метапредметних основ освітнього процесу вищої школи, принцип ситуативності навчання. Освіта розглядається як продукт соціуму, зміст якого залежить від подій, що відбуваються в державі та за її межами. Модернізація освітнього простору асоціюється з такими процесами, як генерація, інтенсифікація, оптимізація, гуманізація, реформування і модернізація. Запобігання або обмеження проникнення антигуманістичних засобів в навчальний процес вищої школи є одним з основних задач викладача ВНЗ. Конструктивними методами навчання вважається комплекс методичних засобів, спрямованих на формування переконання майбутніх професіоналів сприймати себе як найвищу цінність, що допоможе їм переорієнтувати себе, своє «Я» з позиції пасивного відтворення в позицію самоорганізованої, творчої особистості, яка зможе наповнити сенсом свою професійну діяльність і свою життєву творчість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/914
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alla Mikhailovna Bohush.pdf538.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.