Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнохина, В. В.-
dc.date.accessioned2020-08-27T09:09:23Z-
dc.date.available2020-08-27T09:09:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАнохина, В. В. Императивы модернизации современного социально-гуманитарного образования в Беларуси / В. В. Анохина // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 7-9.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9089-
dc.description.abstractВ статье рассматривается структура требований, предъявляемых сегодня к модернизации образования, как эффективная модель интеграции четырех важнейших приоритетов – (1) глубокие научные знания, (2) эффективная практическая деятельность, (3) творчество и инновации, (4) всестороннее духовно-нравственное развитие личности. Принципы устойчивого образования могут быть успешно реализованы в педагогической практике различных стран, поскольку они приветствуют и позволяют интегрировать местные культурные традиции и достижения в структуру перспективных образовательных технологий информационного общества. У статті розглядається структура вимог, що пред'являються сьогодні до модернізації освіти, як ефективна модель інтеграції чотирьох найважливіших пріоритетів - (1) глибокі наукові знання, (2) ефективна практична діяльність, (3) творчість та інновації, (4) всебічне духовно-моральний розвиток особистості. Принципи сталого освіти можуть бути успішно реалізовані в педагогічній практиці різних країн, оскільки вони вітають і дозволяють інтегрувати місцеві культурні традиції і досягнення в структуру перспективних освітніх технологій інформаційного суспільства. The article examines the structure of the requirements for the modernization of education, as an effective model for integrating four critical priorities - (1) deep scientific knowledge, (2) effective practice, (3) creativity and innovation, (4) all-round spiritual and moral development of the individual. Principles of sustainable education can be successfully implemented in the teaching practice of various countries, since they welcomes and allows the integration of local cultural traditions and achievements into the structure promising educational technologies of the information society.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмодернизацияuk
dc.subjectсоциально-гуманитарное образованиеuk
dc.subjectБеларусьuk
dc.subjectизменения модернизации образованияuk
dc.subjectпроблемы белорусского обществаuk
dc.subjectособенности социально-гуманитарного образованияuk
dc.subjectпринципы образованияuk
dc.subjectструктура требований к модернизации образованияuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectсоціально-гуманітарна освітаuk
dc.subjectБілорусьuk
dc.subjectзміни модернізації освітиuk
dc.subjectпроблеми білоруського суспільстваuk
dc.subjectособливості соціально-гуманітарної освітиuk
dc.subjectпринципи освітиuk
dc.subjectструктура вимог до модернізації освітиuk
dc.titleИмперативы модернизации современного социально-гуманитарного образования в Беларусиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anokhyna. 2012.pdf317.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.