Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9005
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кавалеров, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-19T10:12:26Z | - |
dc.date.available | 2020-08-19T10:12:26Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Кавалеров В. А. Освіта в комунікативному середовищі: концепція "випереджального розвитку" / В. А. Кавалеров // Перспективи. – 2011. – №4. – С. 43-48. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9005 | - |
dc.description.abstract | В статті досліджується проблема освіти в комунікативно орієнтованому середовищі в контексті становлення нових світоглядних парадигм. Аналізується концепція випереджального розвитку освіти як об’єкт стратегічного планування. The article explores the problem of education in the communicative oriented environment in the context of new worldview paradigms formation. The concept of advanced development of education as an object of strategic planning is analyzed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | інфосоціум | uk |
dc.subject | випереджальний розвиток | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | креативне суспільство | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | information society | uk |
dc.subject | advanced development | uk |
dc.subject | knowledge | uk |
dc.subject | creative society | uk |
dc.title | Освіта в комунікативному середовищі: концепція "випереджального розвитку" | uk |
dc.title.alternative | Education in the communicative environment: the concept of "Advanced development" | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kavalerov 2011.pdf | 314.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.