Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Title: Формування природознавчої компетентності студентів під час екскурсійних досліджень у природних парках, музеях
Authors: Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Keywords: природознавча компетентність студентів
система компетентнісно-орієнтованих знань
соціально-активна особистість
екологічна освіта
enviromental competence of students
system of competence-oriented knowledge
socially active personality
ecological education
Issue Date: 2017
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Прокопенко Л. І. Формування природознавчої компетентності студентів під час екскурсійних досліджень у природних парках, музеях / Л. І. Прокопенко, В. А. Тетьоркіна, С. М. Погорелова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 55. - С. 584-592.
Abstract: У статті подано результати аналізу роботи викладачів кафедри природничих наук з формування природознавчої компетентності студентів шляхом завоєння системи компетентнісно-орієнтованих знань про природу та людей, передбачення розвитку ціннісних природоохороних орієнтацій у ході ексурсійних досліджень у природних парках, музеях. Виділено основні шляхи виховання соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних складових природного середовища, здатна мислити, дбайливо ставитись до природи. Проаналізовано навчально-пізнавальну й природоохоронну діяльність викладачів на предметах природничого циклу з упровадження музейної педагогіки та різних методик самоаналізу, самооцінки навчальних досліджень під час відвідування екопарків, ботанічних садів, зоопарків; узагальнено досвід роботи природничо-екологічної підготовки майбутніх учителів, висвітлено можливі варіанти компетентнісно-орієнтованого навчання в ході самостійних досліджень у природничих парках, музеях. The article presents the results of the analysis of the work of teachers of the Department of Natural Sciences on the formation of scientific competence of students by mastering the system of competent knowledge about nature and people, anticipation of the development of valuable environmental orientations during excursions in nature parks, museums. The basic ways of education of the socially active person who is aware of the belonging to various components of environment, is capable to think, to treat nature carefully are allocated. The educational and cognitive and environmental activities of teachers in the subjects of the natural science cycle on the introduction of museum pedagogy and various methods of self-analysis, self-assessment of educational research during a visit to the Ecopark, botanical gardens, zoos are analyzed; the experience of work of natural and ecological preparation of future teachers is generalized, possible variants of competently-oriented training in the course of independent researches in natural parks, museums are covered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko. 2017.pdf319.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.