Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8920
Title: О. А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня
Authors: Біда, О.
Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Keywords: О. А. Захаренко
самореалізація
учні
Сахнівська школа
Issue Date: 2010
Publisher: Рідна школа
Citation: Біда О. О. А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 17-19.
Abstract: Розкрито основні напрями діяльності О. А. Захаренка у забезпеченні умов для самореалізації учнів Сахнівської школи, а саме: альтернативне формування духовних цінностей педагогічної системи, випереджувальні компоненти едукаційного процесу, інноваційність, органічність поєднання особливостей кожної особистості з навколишнім середовищем, спільність діяльності школи, сім'ї, громадськості, цілеспрямованість змісту кожного заходу як складової педагогічної системи; упровадження методів, що забезпечують активність, особистісну зорієнтованість кожного суб'єкта освітнього процесу; забезпеченість цілісного навчально-виховного процесу та кожної його складової відповідними засобами навчально-матеріальної бази. Зазначено, що в Сахнівській школі діяла цілісна система стимулів для учнів і вчителів, яка передбачала видачу стипендій дітям, які досягли значних успіхів, для вчителів - поїздки до театрів, виступи на сільському телебаченні. Зазначено, що діяльність Сахнівської школи побудовано на оригінальних авторських ідеях і технологіях і є новою освітньою практикою за умов сільської місцевості. This article focuses on the main branches of O. A. Zakharenko's activity that provides pupils with appropriate conditions for self-realization.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8920
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
o a zakharenko.pdf409.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.