Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/890
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Омеляненко, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Omelyanenko, Alla Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T07:57:57Z | - |
dc.date.available | 2018-11-27T07:57:57Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Омеляненко, А. В. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіди-роздуми : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Алла Володимирівна Омеляненко; наук. кер. А. Я. Зрожевська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/890 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджувалася проблема навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну методику навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми, яка складається з трьох взаємопов’язаних етапів: підготовчий, ознайомлювально-репродуктивний, діяльнісний; визначено педагогічні умови, за яких навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми відбуватиметься ефективніше; виявлено критерії з їх показниками; The thesis is devoted to the problem of teaching children of senior preschool age to make up a story-reflection. There has been worked out and scientifically grounded an experimental methodology of teaching chilren of senior preschool age to make up a story- reflection. It consists of three correlated stages: preparatory, introductory- reproductive, and activity ones. There have been determined the pedagogical conditions which make teachingchildren of senior preschool age to make up a story-reflection more effective. The research work points out the criteria and their indices. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | розповідь-роздум | uk |
dc.subject | розвиток мовлення | uk |
dc.subject | розповідь | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | стадії | uk |
dc.subject | connected speech | uk |
dc.subject | a story-reflection | uk |
dc.subject | speech development | uk |
dc.subject | story | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | stages | uk |
dc.title | Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми | uk |
dc.title.alternative | Teaching children of senior preschool age to make up a story - reflection | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Omelyanenko.aref.pdf | 223.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.