Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8872
Назва: Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи
Автори: Горіна, Жанна Дмитрівна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Ключові слова: міжкультурна комунікація
полімовна особистість
Дата публікації: 2011
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика
Бібліографічний опис: Горіна Ж. Д. Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи / Ж. Д. Горіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 135-142.
Короткий огляд (реферат): Автор обгрунтовує, що полікультурна парадигма сучасної мовної освіти, яка сформувалася в результаті зміни мети навчання рідної мови, передовсім базується на принципах формування полікультурної особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8872
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
polilingvalna.pdf429.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.