Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідбуцька, Ніна Вікторівна-
dc.contributor.authorPidbutska, Nina Viktorivna-
dc.date.accessioned2018-11-26T10:12:52Z-
dc.date.available2018-11-26T10:12:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПідбуцька, Н. В. Психологія становлення професіоналізму майбутніх інженерів [Текст] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Ніна Вікторівна Підбуцька; наук. консультант М. А. Кузнєцов; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2017. – 522 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/877-
dc.description.abstractУ дисертації на засадах інтегративного підходу обґрунтована та презентована авторська концепція психологічних основ становлення професіоналізму майбутніх інженерів протягом етапу професійної підготовки у технічному виші. Схарактеризовано теоретичні підходи щодо розуміння проблеми професійного становлення майбутнього фахівця, результатом якого є поява такого новоутворення студентського віку, як професіоналізм. Презентовано феноменологію проблеми професіоналізму суб’єкта інженерної діяльності. Визначено місце професіоналізму у психологічній структурі інженерної діяльності. За рівневим підходом визначено професіоналізм майбутнього інженера як складний багатокомпонентний психологічний конструкт, процес становлення якого починається на етапі професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі. Psychological bases of formation of future engineers’ professionalism during a stage of vocational training in technical educational institutions are presented in the dissertation. There are revealed peculiarities and regularities of professional formation of future expert the result of which is appearance of such a new formation as professionalism. In research regularities of formation of future engineer’s professionalism during training in high educational institution are revealed. There are characterized the psychological determinants of professionalism development of the students of technical specialties to which internal contradictions, professional crisis and barriers are related to. The main psychological and pedagogical conditions of professionalism formation in high technical institutions are defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectсуб’єкт професійної діяльностіuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.subjectінженерна діяльністьuk
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectprofessional formationuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectsubject of professional activityuk
dc.subjectengineering activityuk
dc.subjectpsychological and pedagogical maintenanceuk
dc.titleПсихологія становлення професіоналізму майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativePsychological Formation of Future Engineers’ Professionalismuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підбуцька Ніна Вікторівна.pdf8.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.