Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8706
Назва: Формування інформаційно-комунікативних умінь перекладача науково-технічної літератури медійними засобами
Автори: Gruschko, Svitlana Petrivna
Грушко, Світлана Петрівна
Ключові слова: науково-технічна література
педагогічні умови
медіаосвітні підходи
медіатекст
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Грушко С. П. Формування інформаційно-комунікативних умінь перекладача науково-технічної літератури медійними засобами / С. П. Грушко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2016. – № 23. – С. 36-41.
Короткий огляд (реферат): У статті увага акцентується на проблемах формування комунікативних умінь майбутнього перекладача науково-технічної літератури медійними засобами. Цей вектор дослідження зумовлює мету запропонованої розвідки — виявлення можливостей застосування медіаосвітнього підходу (переклад науково-популярних, наукових періодичних видань) у навчанні майбутніх фахівців з перекладу. На основі аналізу наукових розвідок з’ясовуються педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами сучасних медіаосвітніх підходів. Це сприяє ефективному формуванню інформаційно-комунікативних умінь студентів-перекладачів. Підкреслюється, що переклад науково-технічних текстів є концептуальним міжмовним ключем, здатним передавати сутність цього типу текстів, є міжкультурним трансфером медіа-об’єктів, науково-технічних реалій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8706
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grushko.pdf98.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.