Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8639
Назва: Дискурс комерційної реклами: перекладознавчий аспект на матеріалі англомовних перекладів сайтів українських операторів мобільного зв'язку)
Автори: Жмаєва, Наталя Сергіївна
Zhmayeva, Natalya Sergiyivna
Москаленко, К. A.
Yukhymets, Svitlana
Юхимець, Світлана
Ключові слова: дискурс комерційної реклами
переклад
стратегія комунікативно-рівноцінного перекладу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Жмаєва Н. С. Дискурс комерційної реклами: перекладознавчий аспект на матеріалі англомовних перекладів сайтів українських операторів мобільного зв'язку) / Н. С. Жмаєва, К. A. Москаленко, С. Ю. Юхимець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2017. – № 24. – С. 42-51.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу специфіки перекладу рекламних текстів українських операторів мобільного зв’язку англійською мовою. Результати дослідження дозволяють констатувати застосування стратегії комунікативно-рівноцінного перекладу. У якості тактик реалізації зазначеної стратегії використовуються тактика точного відтворення релевантної інформації та тактика локалізації тексту. Відзначено стандартизованість, уніфікованість рекламних текстів українською та англійською мовами та мінімальну кількість культурно специфічних елементів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8639
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhmaieva.pdf108.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.