Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8558
Назва: Напрямки асоціативної ідентифікації онімів
Інші назви: Directions of Associative Identification of Personal Names
Автори: Карпенко Олена Юріївна
Стоянова, Тетяна Володимирівна
Stoianova, Tetiana Volodymyrivna
Karpenko, Olena Yuriivna
Ключові слова: онім
асоціативний експеримент
асоціативна ідентифікація
денотат
асоціат
personal name
associative experiment
associative identification
denotate
associate
оним
Дата публікації: 2019
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Карпенко О. Ю. Напрямки асоціативної ідентифікації онімів / О. Ю. Карпенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2019. – № 28. – С. 118-128.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню онімів з когнітивної точки зору. Дослідження ґрунтується на когнітивній концепції, що мова реально існує не в мовленні, не в лінгвістичних працях та словниках, а в людській свідомості, у ментальному лексиконі, у мові мозку. Умовами для ідентифікації оніма може бути не тільки контекст, енциклопедії та довідники, а й нерідко звукова оболонка слова. У комунікативному процесі, під час вільного асоціативного експерименту, до якого були долучені онім і ментальний лексикон реципієнта, який мав швидко дати якусь асоціацію на цей онім. Сукупність деякої кількості реакцій різних реципієнтів становить асоціативне поле оніма. Асоціативний експеримент створює найкращі умови для ідентифікації лексеми. The article is devoted to the study of personal names from a cognitive point of view. The study is based on the cognitive concept that speech actually exists not in the speech, not in linguistic writings and dictionaries, but in consciousness, in the mental lexicon, in the language of the brain. The conditions for identifying personal names can encompass not only the context, encyclopedias, and reference books, but also the sound form of the word. In the communicative process, during a free associative experiment, which included a name and a recipient’s mental lexicon. The recipient was assigned a task to quickly give some association to the name. The aggregate of a certain number of reactions of different recipients forms the associative field of a proper name.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8558
ISSN: 2616-5317
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko Olena Yuriivna 2019.pdf142.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.