Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8508
Title: Антропологический кризис как проблема философии образования
Other Titles: Антропологічний криза як проблема філософії освіти
Anthropological crisis as a problem philosophy of education
Authors: Кондрусєва, Валентина Михайлівна
Кондрусева, Валентина Михайловна
Kondruseva, Valentyna Mykhailivna
Keywords: філософія освіти
антропологічна криза
парадигма освіти
философия образования
антропологический кризис
парадигма образования
philosophy of education
anthropological crisis
paradigm of education
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кондрусєва В. М. Антропологический кризис как проблема философии образования / В. М. Кондрусева // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2011. – №2. – С. 69-74.
Abstract: Стаття присвячена розкриттю проблеми сучасної антропологічної кризи засобами філософії освіти. Автор бачить вирішення даної проблеми в популяризації ідей і методів комунікативної педагогіки, зокрема, а також в розвитку антропологічної, особово орієнтованої парадигми освіти в цілому. Статья посвящена раскрытию проблемы современного антропологического кризиса методами философии образования. Автор видит решение данной проблемы в популяризации идей и методов коммуникативной педагогики, в частности, а также в развитии антропологической, личностно ориентированной парадигмы образования в целом. The article is devoted to the investigation of problem of modern anthropological crisis by facilities of philosophy of education. An author sees the decision in popularization of ideas and methods of communicative pedagogics particularely, and also in development of anthropological, personality oriented paradigm of education on the whole.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8508
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondruseva Valentyna Mykhailivna 2011 2.pdf407.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.