Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8465
Назва: Массовая культура как феномен современности
Інші назви: Масова культура як феномен сучасності
Mass culture as a phenomenon of modernity
Автори: Кучерук, Олег Олексійович
Кучерук, Олег Алексеевич
Kucheruk, Oleh Oleksiyovych
Ключові слова: массовая культура
миф
глобализация
потребительские отношения
интернет
унификация
стандартизация
тривиальность
масова культура
міф
глобалізація
споживчі відносини
Інтернет
уніфікація
стандартизація
тривіальність
mass culture
myth
globalization
consumer relations
Internet
unification
standardization
triviality
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кучерук О. А. Массовая культура как феномен современности / О. А. Кучерук // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. – 2013. – Вип. 2. – С. 89-96.
Короткий огляд (реферат): Современный мир пребывает в состоянии информационного становления. Постиндустриальное развитие общества – новейший период в истории человеческой цивилизации, знаменующийся тем, что информация становится ключевым ресурсом в политической, экономической и социокультурной среде. В условиях всевозрастающей взаимозависимости государств, одним из важнейших факторов современной жизни является массовая культура. Данный феномен порожден глобализацией – в социокультурном аспекте выражающийся в стандартизации, унификации и однотипности восприятия культурного пространства. Сучасний світ перебуває в стані інформаційного становлення. Постіндустріальний розвиток суспільства – новітній період в історії людської цивілізації, ознаменований тим, що інформація стає ключовим ресурсом у політичному, економічному та соціокультурному середовищі. В умовах всезростаючої взаємозалежності держав, одним з найважливіших факторів сучасного життя є масова культура. Даний феномен породжений глобалізацією – в соціокультурному аспекті виражається в стандартизації, уніфікації та однотипності сприйняття культурного простору. Сутністю масової культури є комерційне ставлення до мистецтва, що відштовхується від споживчої концепції ліберального ринку і тривіальності соціокультурного середовища. The modern world is in a state of becoming information. Postindustrial society is the latest period in the history of human civilization, it is famous because information is a key resource in the political, economic and socio-cultural environment. In the context of ever-increasing interdependence of states, one of the most important factors of the modern life is mass culture. This phenomenon is generated by globalization - in the socio-cultural aspect it is expressed in standardization and uniformity of perception of the cultural space. The essence of mass culture is a commercial attitude to art , repelling from the consumer concept of liberal market and the triviality of the socio-cultural environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8465
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucheruk Oleh Oleksiyovych 2013 2.pdf365.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.