Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8436
Title: | Теоретико-методологічні підходи до дослідження процесу формування гуманітарно-технічної еліти |
Other Titles: | Theoretical and methodological approches to the study of formation of humanitarian and technical elite |
Authors: | Іванова, О. С. Ivanova, O. S. |
Keywords: | еліта гуманітарно-технічна еліта інтелігенція аналіз соціальна група методологічні підходи формування еліти elite humanitarian and technical elite intellectuals analysis social group theoretical and methodological approaches elite formation |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Іванова О. С. Теоретико-методологічні підходи до дослідження процесу формування гуманітарно-технічної еліти / О. С. Іванова // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. – 2013. – Вип. 2. – С. 57-61. |
Abstract: | Процеси формування гуманітарно-технічної еліти в сучасному суспільстві безпосередньо пов’язані з основними тенденціями і особливостями соціально-політичного й економічного розвитку держави. Сукупність підходів до визначення поняття «гуманітарно-технічна еліта», виділенню її істотних ознак обумовлює неоднозначне розуміння її діяльності та світоглядних установок. The processes of formation of humanitarian and technical elite in modern society are directly related to the main trends and peculiarities of the socio-political and economic development of the state. The combination of approaches to the definition of “humanitarian and technical elite”, allocation of its essential attributes causes an ambiguous understanding of its activities and worldview. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8436 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova O. S. 2013 2.pdf | 337.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.