Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8392
Назва: Мобільне навчання як засіб удосконалення англійськомовного аудіювання студентів – майбутніх учителів англійської мови
Інші назви: Mobile training as a means to improve future English teachers’ listening comprehension skills
Автори: Єременко, Тетяна Євстафіївна
Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna
Геркерова, Александра Михайловна
Геркерова, Олександра Михайлівна
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Негрівода, Олена Олексіївна
Негривода, Елена Алексеевна
Negrivoda, Olena Oleksiyvna
Ключові слова: англійська мова
мобільний додаток
англійськомовне аудіювання
самостійна робота студентів
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Єременко Т. Є. Мобільне навчання як засіб удосконалення англійськомовного аудіювання студентів – майбутніх учителів англійської мови / Т. Є. Єременко, О. М. Геркерова, О. О. Негрівода // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 188-195.
Короткий огляд (реферат): Для вчителів англійської мови вільне володіння аудіюванням є засадничено компетенцією для професійного становлення та успішності. Аудіювання – один із найважчих аспектів вивчення англійської мови, який потребує особливої психологічної напруги. Мета статті – дослідити мобільні додатки як засіб удосконалення англійськомовного аудіювання студентів – майбутніх учителів англійської мови. Завдання: теоретично визначити та обґрунтувати категорії мобільних додатків та їх роль у навчанні англійської мови; експериментально визначити роль мобільного навчання у самостійній роботі з вивчення англійської мови, зокрема вдосконалення англійськомовного аудіювання. Використано такі методи: теоретичні (теоретико-методологічний аналіз, класифікація і систематизація наукових джерел, порівняння та узагальнення даних теоретичних та експериментальних досліджень), емпіричні (спостереження, тестування), методи обробки даних (узагальнення та систематизація якісних і кількісних результатів емпіричного дослідження); методи математичної статистики (оцінка експериментальних даних засобом визначення середнього арифметичного). У результаті теоретичного аналізу було визначено категорії мобільних додатків та їх роль у навчанні англійської мови. Проведено опитування, яке засвідчило, що студенти недостатньо і малоефективно використовують мобільні додатки в навчанні; реалізовано дослідження щодо застосування мобільних додатків у навчанні як засобу удосконалення англійськомовного аудіювання студентів – майбутніх учителів англійської мови під час самостійної роботи. Для цього було відібрано освітні програми (Duolingo, LinguaLeo, Learning English with New York Times, Поліглот 16, EnglishPod – LearnEnglish, Bussu), основним критерієм відбору була наявність завдань і текстів для аудіювання. Результати семестрового контролю аудіювання показали, що студенти експериментальних груп, які навчалися за мобільними додатками, отримали вищі бали, ніж студенти контрольних груп, було довело доцільність і ефективність використання мобільних додатків у навчанні як засобу вдосконалення англійськомовного аудіювання. For English teachers listening fluency is a fundamental competency for their professional development. Listening is one of the most complicated and problematic aspects of learning English, as it leads to high mental strain. The objective of the research is to study mobile learning as a means to improve listening comprehension skills of the future English teachers. The tasks of the research are as follows: to identify and work out the theoretical framework for mobile applications use and their role in teaching English; to present the pilot study of the role of mobile learning in students’ autonomous work, in particular for listening comprehension skills improvement. The following methods were used: theoretical (theoretical-and-methodological analysis, classification and systematization of scientific sources, comparison and generalization of the theoretical and experimental research data), empirical (observation, testing), data processing methods (generalization and systematization of qualitative and quantitative results of the empirical research); methods of mathematical statistics (evaluation of experimental data by the arithmetic mean calculation). Upon the theoretical analysis results, the categories of mobile applications and their role in teaching English were identified. The survey showed that the students use mobile learning insufficiently and ineffectively. The research on the use of mobile learning as a means to improve the future English teachers’ listening comprehension skills was conducted. This required selection of several mobile applications (Duolingo, LinguaLeo, Learning English with New York Times, Polyglot 16 EnglishPod - Learn English, Bussu), the main selection criterion being the availability of tasks and texts for listening. The results of the term listening comprehension test showed that the students of the experimental groups who studied using mobile learning scored higher than those of the control groups, which proved relevance and effectiveness of mobile learning use as a means to improve the future teachers’ of the English language listening comprehension skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8392
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremenko T., Gerkerova Ol., Negrivoda Ol..pdf301.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.