Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8389
Title: Implementation of sample-engineering as arrangement technology in the training of a future teacher of musical arts
Other Titles: Впровадження семпл-інжинірингу як технології аранжування у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва
Authors: Мельниченко, Віталій Григорович
Melnychenko, Vitaliy
Keywords: технологія семпл-інжинірингу
вчитель музичного мистецтва
аранжування
синтез звука
семпл
музична інформатика
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мельниченко В. Г. Впровадження семпл-інжинірингу як технології аранжування у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / В. Г. Мельниченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 166-173.
Abstract: У статті розглянуто можливості впровадження технології семпл-інжинірингу в процес підготовки студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва. Простежено історичну тенденцію до видобування нової фактури музичного звука, що надає можливість композиторам академічних жанрів втілювати у своїх творах актуальні зміст та образи. Розглянуто становлення технології штучного вироблення нетрадиційних тембрів звука, пов’язану з відкриттями в галузі видобування музичного звука за допомогою електрики, синтезу звука, а потім з якісним стрибком в мікропроцесорній техніці, суттєвим збільшенням обсягу і швидкості обробки інформації, знахідками в галузі прикладних музичних програм, появою ідеї семплірування та використання семплу як базового елементу синтезатора. У загальних рисах розглядаються будівельний матеріал штучного синтезованого звука (перетворення електричної синусоїди на п’ять основних музичних хвильоформ), винахід семплеру та його включення у процес ускладнення принципу видобування штучного музичного та шумового звука. Представлено принципові особливості технології семплінжинірингу, побудованої на засадах перетворення аналогової звукової частоти у цифрову без відчутної втрати якості звука та головні етапи-завдання використання технології семплінжинірингу в освітньому процесі. Обґрунтовано необхідність упровадження вивчення технології семпл-інжинірінгу у навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва, її доцільність і перспективність, що допоможе їм не тільки спростити роботу з пісенним матеріалом шкільного репертуару, домогтися професійного його звучання, але й розвинути власні творчі здібності, які допоможуть майбутнім вчителям музичного мистецтва у подальшій професійній діяльності. The article considers the possibility of including the technology of sample-engineering in the process of training students - future teachers of Musical Arts. The purpose of the article is to highlight the concept “sampleengineering” in its historical and technical aspects and to determine the possibilities of practical application of the innovative technology for arranging musical material by future teachers of Musical Arts. The main development stages of the technology facilitating the artificial production of non-traditional sound tones are considered, it is associated with the revolutionary inventions obtained at the end of the twentieth century and a qualitative breakthrough in microprocessor technology, which allowed us to significantly increase the volume and speed of information processing as well as the role of discoveries in the field of applied music programs and provided the emergence of new ideas regarding sound synthesis. The author describes the features of three technological stages related to sound synthesis, sampling and sample-engineering, as well as to new opportunities that are opened up for musicians through their use. The distinguishing features of using these technologies and devices are presented, in particular, the features of the sampling phenomenon and the emergence of a new variety of electronic keyboard instruments – a sampler in the memory banks of which you can store sounds that are “borrowed” from the environment.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8389
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnychenko V..pdf386.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.