Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8388
Назва: Особистісний інтерес у формуванні суб’єктної позиції майбутніх вихователів
Інші назви: Personal interest in the formation of the subjective position of the future pre-school teachers
Автори: Kosenko, Julia Mykolaivna
Косенко, Юлія Миколаївна
Косенко, Юлия Николаевна
Ключові слова: майбутній вихователь
професійна підготовка
позиція
особистість
суб’єкт
суб’єктність
суб’єктна позиція
особистісний інтерес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Косенко Ю. Особистісний інтерес у формуванні суб’єктної позиції майбутніх вихователів / Ю. Косенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 159-165.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність суб’єктної позиції майбутніх педагогів дошкільної освіти у процесі професійного навчання. Схарактеризовано зміст понять «суб’єкт», «суб’єктність», «суб’єктна позиція»; з’ясовано сутність поняття «особистісний інтерес». Авторським розумінням суб’єктної позиції студента є усталена система його ставлення до професійного навчання, особистого самовираження в освітньому процесі вишу, до власного « Я» – своїх здібностей, потенційних можливостей, індивідуального протікання психічних процесів (мислення, мовлення, пам’яті, уяви тощо). Як якість особистості, суб’єктна позиція студента є проявом його позитивноактивного ставлення до власної професійної підготовки в університеті, пізнавальної активності, власних зусиль, конкретних дій, самостійності у визначенні індивідуальної траєкторії теоретичного і практичного навчання, особистої відповідальності за формування фахової компетентності. Особистісний інтерес студента до професійного навчання схарактеризовано як його устремління, зорієнтованість на глибоке пізнання майбутньої професії, що проявляються у пізнавальних потребах, професійній спрямованості, усвідомленому розумінні мети майбутньої професійної діяльності, відповідальному ставленні до завдань та змісту фахової підготовки. Визначено роль і напрями розвитку особистісного інтересу студента до професійного навчання і формування у цьому процесі суб’єктної позиції майбутнього педагога дошкільної освіти. The article reveals the essence of the subjective position of future preschool teachers in the process of vocational training. The content of the concepts such as «subject», «subjectivity», «subjective position» is characterized; the essence of the concept of «personal interest» is clarified. The author’s understanding of the student’s subjective position is a well-established system of his attitude to professional education, personal self-expression in the educational process of higher educational institution, to his own «Self» – his abilities, potential opportunities, individual peculiarities of mental processes (thinking, speaking, memory, imagination, etc.). As a quality of personality, the subjective position of the student is the manifestation of his positive and active attitude to his own professional training at university, cognitive activity, own efforts, specific actions, concrete acts, independence in determining the individual path of theoretical and practical learning, personal responsibility for formation of professional competence. The student’s personal interest in professional training is characterized as his aspiration, focus on deep knowledge of the future profession, manifested in cognitive needs, professional orientation, a conscious understanding of the purpose of future professional activities, responsible attitude to the tasks and content of professional training. The role and main ways of development of personal interest of the student to professional training and formation of a subjective position of the future teacher of preschool education in this process are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8388
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosenko J..pdf285.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.