Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8387
Title: Master’s competence-based portfolio content as a means of academic writing assessment
Other Titles: Зміст портфоліо з академічного письма як засіб оцінювання результатів навчання студентів- магістрів
Authors: Babenko, Tamara
Keywords: академічне письмо
студенти магістратури
оцінювання академічної успішності
академічні компетентності
предметно-специфічні компетентності
компетентністно-орієнтоване портфоліо
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бабенко Т. Зміст портфоліо з академічного письма як засіб оцінювання результатів навчання студентів- магістрів / Т. Бабенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 152-158.
Abstract: Під впливом процесів реформування, вища освіта в Україні опинилася перед новими викликами, які суттєво відбилися на її змісті та структурі. Проте зменшення аудиторних годин та збільшення годин самостійної роботи позитивно вплинуло на індивідуалізацію навчального процесу та усвідомлення студентами відповідальності за свої академічні успіхі. За таких умов, зростає увага до використання портфоліо як однієї із самих ефективних форм організації самостійної роботи студента та засобу контролю й оцінювання навчальної діяльності з англомовної дисципліни «Академічне письмо». Зміст портфоліо складається із завдань, що відображені у робочій навчальній програмі курсу, й ця властивість робить його ефективним засобом оцінювання якості навчальної діяльності студента. Використання портфоліо має переваги для студента й викладача, адже, всі студенти пропорційно задіяні у навчальному процесі, отримують індивідуальну увагу викладача й, по завершенні курсу, мають зразки кількох академічних робіт: есе, (авторського) резюме, анотованої бібліографії, презентації тощо. Застосування портфоліо дозволяє викладачеві стежити протягом семестру за навчальними успіхами кожного студента й, за необхідності, допомагати йому, а у кінці курсу – об’єктивно оцінювати навчальні досягнення кожного. Система компетентністноорієнтованих навчальних завдань, побудованих у відповідності до шістьох категорій таксономії Блума, створюють зміст портфоліо та сприяють успішному вирішенню завдань курсу. Higher education in Ukraine is facing new challenges brought about by the reform processes that affect its content and structure. The reduction of contact hours has increased both the volume of students’ independent work and their responsibility for academic success. Under these conditions, the portfolio becomes one of the most efficient means of teaching and assessing students’ academic performance as it consists of a collection of syllabus-based writing tasks demonstrating the learner’s gradual achievements during the course. Portfolios are profitable both for teachers and learners. Thanks to the portfolio, all the students are equally involved into the learning process; they receive more individual attention on the part of the teacher, and to the end of the course, get patterns of several academic papers, such as an essay, abstract, annotative bibliography, and presentation. The portfolios enable the teacher to follow the students’ achievements and the process of forming academic writing competences, and if it is necessary, to reinforce their development. Moreover, portfolios provide a perfect tool for valid, multifaceted, and sustainable students’ assessment. The system of syllabus-based learning tasks aligned to six categories of Bloom’s taxonomy forms the content of the competence-based portfolio. The proposed arrangement of academic writing assignments accounts for successful solving of the course objectives. The introduction of portfolios into the learning process is rather advantageous for other academic courses because most generic and subject-specific competences, formed within the Academic Writing course, are transferable and can be applied to other disciplines. The learners can successfully use the absorbed knowledge of scientific writing for creating academic papers in other courses.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8387
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babenko T..pdf252.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.