Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8381
Title: Організація медіапідготовки педагогів e США та Канаді
Other Titles: Organization of media training intended for teachers in the United States and Canada
Authors: Головченко, Гліб
Keywords: медіаосвіта
медіакомпетентності
університети
педагогічна освіта
освітній процес
США та Канада
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Головченко Г. Організація медіапідготовки педагогів e США та Канаді / Г. Головченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 95-103.
Abstract: В епоху цифрових технологій та трансформації ролі вчителя, загострилися проблема недостатньої медіаосвітньої підготовки вчителів та їхня слабка готовність до впровадження медіатехнологій в освітній процес. У результаті аналізу думок американських учених дійшли висновку щодо незворотності наслідків неналежного рівня медіаосвіти вчителів і навіть можливої втрати демократії у суспільстві. У статі автор наголошує на взаємозв’язку рівня підготовки вчителя до інкорпорування медіаосвіти в освітній процес та його ефективності. Підкреслюється, що таке усвідомлення з боку американських урядових освітніх організацій, адміністрації освітніх закладів, науковців, учителів та викладачів, не є широко розповсюдженим, про що свідчить кількість програм, характер підготовки вчителів в університетах та час їхньої появи в освітніх програмах педагогічних закладів. До недавнього часу, незважаючи на включення медіаосвітніх завдань в освітні програми дисциплін, учителі залишались без належної підготовки у формальній освітній системі до впровадження такої діяльності. На прикладі ряду американських та канадських університетів (Масачусетський університет, Університет Блумінгтон в Індіані, університет Манітоба, Ванкуверській університет) автор визначає напрями здобуття майбутніми вчителями медіапідготовки в межах формальної освіти (як спеціальна підготовка в галузі комунікацій, як окремий навчальний курс, компонент кожного курсу, що викладається в університеті). Особливістю забезпечення медіапідготовки майбутніх учителів є залучення університетами Центрів з онлайн і цифрового навчання та бібліотек, які пропонують майбутнім учителям необхідну підтримку в проведенні уроків із використанням цифрових медіазасобів, надають послуги з медіа обслуговування, проводять консультації з виконання медіазавдань, інкорпорації медіа в освітній процес у школі. In the time of digital technologies and transformation of teachers’ role, the problem of the lack of teachers’ media education support and their insufficient level of readiness to implement media technologies in educational process has become of vital importance. The analysis of American scientists’ ideas has resulted in the conclusion about irreversible consequences of an insufficient level of teachers’ media education that may lead to the loss of democracy in society. In the article, the author stresses the idea about the interconnection between the teachers’ level of training to incorporate media education in the process of learning and its efficiency. It is underlined that this understanding shown by state educational establishments, administrative staff, scientists and teachers is not widely accepted, which is proved by the quantity of media courses, character of training in universities and the time of such training appearance in the curriculum of pedagogical educational establishments. Until recently, in spite of inclusion of media education knowledge in curricular, teachers have been left without proper training in such an activity in the system of formal education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8381
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovchenko G..pdf285.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.