Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8377
Title: Особливості імплементації освітньої програми (за матеріалами ЮНЕСКО)
Other Titles: Peculiarities of the curriculum implementation (based on the UNESCO materials)
Authors: Чекрій, Ірина Ігорівна
Keywords: освітня програма
ЮНЕСКО
оцінювання
навчання
імплементація
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Чекрій І. І. Особливості імплементації освітньої програми (за матеріалами ЮНЕСКО) / І. І. Чекрій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 2 (131). – С. 67-72.
Abstract: У статті визначено, що основною метою якісної освітньої програми є надання справедливої та всеосяжної можливості школярам набувати і розвивати знання, вміння та цінності, а також пов’язані з ними компетенції для ефективної та продуктивної діяльності у житті. Визначено аспекти, які входять до складу освітньої програми: обґрунтування, цілі, завдання, зміст, методи, ресурси, час, оцінювання тощо. З’ясовано, що імплементація освітньої програми покладає певні очікування щодо учнів, учителів, адміністрації школи, системи освіти та органів влади. Пояснено, що якісна освітня програма готує школярів до: усвідомлення мети та важливості навчання, самокритики, аналізу, вмотивованості, активної участі в освітньому процесі, відкритості до нових ідей. Констатовано важливість роботи вчителів у ході адаптації та імплементації освітньої програми. Узагальнено важливість проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації, які забезпечують: чітке пояснення філософії навчання, викладання та оцінювання; приклади використання відповідних підходів у межах кількох тем; перелік додаткових джерел і ресурсів із розробленими рекомендаціями щодо поетапного проведення уроків. Вказано на необхідність використання посібників для вчителів під час імплементації педагогами нової освітньої програми. Обґрунтовано важливість проведення оцінювання знань учнів не лише для перевірки того, наскільки добре опанований зміст та розвинуті вміння, але й щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони окремих школярів та забезпечити ефективність занять у класі для кожного учасника освітнього процесу. З’ясовано, що директори та адміністрація шкіл у ході запровадження освітньої програми повинні: забезпечити умови для її повноцінної імплементації (технічні, матеріальні, сприятливе середовище); заохочувати вчителів до застосування нових методів та підходів у навчанні; мотивувати вчителів до співпраці заради обміну досвідом. Виокремлено низку очікувань щодо системи освіти та органів влади під час імплементацій освітньої програми: переосмислення методів і підходів до викладання, оцінювання та навчання; розробка єдиної системи оцінювання; забезпечення усіма необхідними ресурсами, обладнанням. На основі напрацювань ЮНЕСКО подано рекомендації щодо забезпечення гнучкого розподілу часу для вивчення різних предметів. The article states that the main goal of a quality curriculum is to provide students with a fair and comprehensive opportunity to acquire and develop knowledge, skills and values, as well as related competencies for effective and productive activities in life. The aspects that are part of the curriculum are listed: justification, goals, objectives, contents, methods, resources, time, evaluation, etc. It is found that the implementation of the curriculum places certain expectations on students, teachers, school administration, the education system and the authorities. It is explained that a quality curriculum prepares students for: awareness of the purpose and importance of learning, self-criticism, analysis, motivation, active participation in the learning process, openness to new ideas. The importance of teachers' work in the course of adaptation and implementation of the curriculum is stated. The importance of teachers taking advanced training courses is generalised, which provides: a clear explanation of the philosophy of teaching, learning and assessment; examples of using appropriate approaches within several topics; a list of additional sources and resources with recommendations for the gradual implementation of lessons. The need to use textbooks for teachers during the implementation of the new curriculum by teachers is indicated. The importance of assessing students' knowledge is substantiated not only to check how well the content is mastered and their skills are developed, but also to understand the strengths and weaknesses of particular students and ensure the effectiveness of classroom activities in the learning process for each participant. It is found out that during the implementation of the curriculum, school administration should: provide conditions for its full implementation (technical, material, favourable environment); encourage teachers to apply new methods and approaches in teaching; motivate teachers to cooperate in order to share experiences. A number of expectations regarding the education system and the authorities during the implementation of the curriculum are highlighted: rethinking the methods and approaches to teaching, assessment and learning; development of a unified evaluation system; providing all the necessary resources and equipment. Based on the research work of the UNESCO scientists, recommendations are given to ensure a flexible proportioning of time for the study of various subjects.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8377
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekriy Ir..pdf271.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.