Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8356
Назва: Навчання студентів економічних спеціальностей співробітництва у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням
Інші назви: Teaching students of economic specialties to collaborate in ESP classes
Автори: Зайцева, Н. В.
Супрун, О. М.
Ключові слова: навички 21 століття
групові форми і методи навчання
навчання протягом життя

колаборація
спільне навчання
співпраця
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Супрун О. М. Навчання студентів економічних спеціальностей співробітництва у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням / О. М. Супрун, Н. В. Зайцева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 1 (130). – С. 129-136.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається методика навчання студентів економічних спеціальностей співробітництва як однієї із чотирьох ключових навичок ХХІ століття (4С) у процесі викладання дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Потреба у розвитку вміння ефективно працювати в команді постає через недостатній зв’язок між вимогами сучасного ринку праці та рівнем підготовки випускників ЗВО. Освітяни та ділова спільнота наголошують на важливості опанування стратегій колаборації ще під час навчання, адже це допоможе підготувати випускників ЗВО більш затребуваними. Хоча педагоги й застосовують співробітництво при викладанні іноземної мови та спільне навчання часто використовується лише як засіб для викладання іншого контенту, а не як метод удосконалення навичок колаборації. У статті проаналізовано стан підготовки здобувачів вищої освіти в Україні, прописано основні передумови для навчання співпраці та розглянуто методи навчання співробітництва при викладанні іноземної мови. Наголошується, що ефективність розвитку зазначеної навички визначається якістю співробітництва викладачів як на етапі укладання освітніх програм, так і в процесі навчання. Наведено результати дослідження, яке було проведене у Таврійському державному агротехнологічному університеті викладачами іноземної мови за професійним спрямуванням. Подано рекомендації до створення умов для продуктивної колаборації студентів на заняттях під час вирішення поставлених проблемних завдань, а також викладено основні вимоги до цих завдань. Подано приклади видів та форм роботи, що сприяють посиленню колаборативних умінь для досягнення спільної мети, та визначено роль викладача як фасилітатора і спостерігача, який не втручається у процес вирішення проблемного завдання, водночас сприяє ефективній співпраці студентів. За результатами дослідження було відзначено суттєве підвищення знань, умінь та навичок студентів і, що не менш важливо, їхньої психологічної готовності до колаборації у майбутній професійній діяльності. Доведено, що навчання співпраці є бажаним і реальним результатом навчання іноземної мови у ЗВО. The article deals with the methodology of teaching students majoring in economic specialties to collaborate as one of the four key skills of the 21st century (4C) while teaching “English for Specific Purposes”. The urge to develop the ability to work effectively in a team arises from the lack of correlation between the needs of the labour market and proficiency level of graduates. Educators and business communities emphasise the importance of mastering collaborative strategies during university studies since this raises graduates’ competitiveness; though teachers use collaboration techniques when teaching a foreign language. Collaborative learning is often used only as a means of teaching other content, not as a method of improving collaboration skills. The article analyses the Ukrainian university graduates’ proficiency level, identifies the basic prerequisites for teaching collaboration and considers the methods of developing collaboration skills in teaching a foreign language. The development of these skills is determined by the collaboration of teachers while planning curricula and in the teaching process. The results of the research conducted at Tavria State Agrotechnological University are presented. The recommendations on how to create the conditions for productive collaboration of students when solving problems are given; the basic requirements for these tasks are specified. Some examples of group work that contribute to enhancing collaborative skills to achieve a common goal are given; the role of the teacher as a facilitator and an observer who promotes students’ effective collaboration is determined. According to the results of the study, a significant increase in students’ knowledge and skills and their psychological readiness to collaborate in their future professional activity, which seems to be more important, was noted. It is proved that teaching collaboration is a desirable result and an achievable goal of learning a foreign language at university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8356
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suprun Ol., Zaitseva N..pdf301.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.